CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AKU ..

aku adalah aku .
aku seorang yang jahat dimata orang..
tapi nak berubah ..
relationship dengan sapa-sapa ..
bukan 0RANG TUA lagi kot ...
aku bukan sapa-sapa dekat dye ..
mungkin..
semua sudah berlalu..
kpada kawan -kawan ku ..
terima kasih sbb dlu ampa kata kami SWEET..
skarang xmcam dlu..
aku nak berkwan dengan sapa-sapa saja ..
salam perkenalan dari budak single..
-NURUL AIN RAZIF-

Monday, March 21, 2011

selamatkan cikgu eismat !:)

              first , aku dgr berita kemalangan pasai cikgu eismat , aku terkejut sangat-sangat..sedih , tATAw na ckap apa . . mcam x caya ja apa yang terjadi . hmmm..tu pun si faiz gtaw..perghhh..ketar lutut aku dgr .. aku berdoa agar cepat sedar dari koma. plizzzz....jgn bagi kami semua risau . walaupun aku bukan anak murid yang rapat dgn cikgu , tapi aku nak sangat2 cikgu bagi ceriakan sekolah tuu balik walupun aku bkn budak skola menengah kebangsaan dato ali ahmad:)HMM...ya allah , selamatkan dye . :) bagi dye sehat selalu . bagi dye ceria seperti dlu . . dye cikgu sporting dan memahami kami semua . . hmmm..insyallah , aku akn melawat cikgu ! . abah dok kat na p tgk . faiz pun dok kata ! . hmm.harap2 ley aku p melawat walaupun sekejap :) . to kawan2 smkdaa , sama2 kita baca yassin dan doakan cikgu semoga pulih dari semua dugaan :) amin!  


sekian ...

CIKGU , PLEZZ WAKE UP DARI KOMA UKE ? KAMI SEDIH TENGOK CIKGU CAMNI ! !..

0 comments:

Post a Comment