CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AKU ..

aku adalah aku .
aku seorang yang jahat dimata orang..
tapi nak berubah ..
relationship dengan sapa-sapa ..
bukan 0RANG TUA lagi kot ...
aku bukan sapa-sapa dekat dye ..
mungkin..
semua sudah berlalu..
kpada kawan -kawan ku ..
terima kasih sbb dlu ampa kata kami SWEET..
skarang xmcam dlu..
aku nak berkwan dengan sapa-sapa saja ..
salam perkenalan dari budak single..
-NURUL AIN RAZIF-

Wednesday, March 23, 2011

tentang perasaan dye dkt aku

Blehkah dya mersa sya ketika sya befkir mengenai dya?
Dgn setiap nafas yang sya ambil
Stiap mnit xpeduli apa yg sya buat
dunia sya adlh tmpat yg kosong
Sperti sya sdah bertnya2 gurun
Untuk seribu ary
xtahu apakah itu fatamorgana
Tapi sya slalu tgk wajah dya
Sya windu dya sgt2
xbleh membantu,sya jatuh cinta
Sya perlu dya disisi sya
xtahu bagaimana sya akn bertahan
1 hari tanpa dya adlh seperti setahun tanpa hujan

Bintang2 terbakar
Sya mendengar suara dya dalam fikiran sya
xbleh kah dya mendengar ketika sya memanggil dya
Hati sya rindu
sperti laut yg kering
menangkap sya ketika sya jatuh
seperti tanah runtuh di bwah kaki sya

Ada akan menjadi angin musim
Ketika dya kembali kpd sya
sya rindu dya sgt2
setiap msa sya memikirkan dya
tnpa bnti
dya bagaikan bulan dipagari bintang
dya pemaisuri sya smpai akhirat
tiada sempadan yg dpt memisahkn sya dgn dya

sya btol2 mecintai dya
sya iklas sgt2 mecintai dya
sya syg dya dgn aty yg terbuka

dya adlah Ain Aisyah Humaira
iloveyou so much b!!

0 comments:

Post a Comment