CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AKU ..

aku adalah aku .
aku seorang yang jahat dimata orang..
tapi nak berubah ..
relationship dengan sapa-sapa ..
bukan 0RANG TUA lagi kot ...
aku bukan sapa-sapa dekat dye ..
mungkin..
semua sudah berlalu..
kpada kawan -kawan ku ..
terima kasih sbb dlu ampa kata kami SWEET..
skarang xmcam dlu..
aku nak berkwan dengan sapa-sapa saja ..
salam perkenalan dari budak single..
-NURUL AIN RAZIF-

Thursday, May 19, 2011

bila cinta didusta

lagu nie memang jadi kegemaran aku buad masa skrang . . 
mungkin peneman hidup aku . . . 
mungkin sebagai kenangan indah yang terlalu banyak kami lakukan dlu. . . .


terluka memerlukan 2 tahun untk sembuh semua ini . .
harap aku bersabar dengan semua ..
amin. . .
Bila cinta didusta
Hati mula gelisah
Hilang kekasih hati
Hidup jadi merana

Insan jadi idaman
Kini dimilik orang
Cinta yang diimpikan
Putus di tengah jalan
Terpaksa mengalah

Mengapa menyinta
Andainya tak setia
Tak usahlah bercinta
Jika hanya berpura
Bila hati dah jemu
Mula berpaling tadah
Tak pernah difikirkan
Orang yang ditinggalkan
Tersiksa sayu pilu

Ooo...oo merayu-rayu
Ooo...oo ingin kembali
Ooo...oo meratap sayu
Tidak mungkin orang simpati
Menoleh pun tak sudi

Andainya ditakdirkan
Cintamu didustai
Pastinya kau mengerti
Siksanya perpisahan
Hanyalah ditemani sesalan

0 comments:

Post a Comment