CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AKU ..

aku adalah aku .
aku seorang yang jahat dimata orang..
tapi nak berubah ..
relationship dengan sapa-sapa ..
bukan 0RANG TUA lagi kot ...
aku bukan sapa-sapa dekat dye ..
mungkin..
semua sudah berlalu..
kpada kawan -kawan ku ..
terima kasih sbb dlu ampa kata kami SWEET..
skarang xmcam dlu..
aku nak berkwan dengan sapa-sapa saja ..
salam perkenalan dari budak single..
-NURUL AIN RAZIF-

Saturday, April 2, 2011

bila hati semakin hancur.

salam.entry kali aku sangat-sangat saket aty . no komen about ini . memang nasib aku kot.
aku nie xlayak na kata kat dye k0t. skunk nie aku sedang mendgr cakap seseorang.
memang payah . kadang- kadang memang aku nanges gak sbb xsyg. bila aku xnak dgr cakap ,
seseorang tuu kata xsyg . sedangkan hati kecil aku meronta-ronta sedih , tapi seseorang tuu
tidak pernah memahami. alasan seseorang tuu , kita dlu sllu bermesej , xdak ayat laen da.
xlarat na fikir apa da.semakin sakitlah hatiku bila dia bercakap begitu..istilah kapel memang 
mcm tuu kaa? tah , no komen , mungkin istilah hati seseorang laki. ego sorang lelaki.ingatkan 
cuti banjir nie boleh mesej , ternyata salah semuanya . mesej selama dua jam pun xdak habuk
apa.. sapalah diriku kan:). apa yang aku fikir sekunk , biarkan dye berperangai sebegitu , dan terus
biar. mulai hari ini , masa ini , aku NURUL AIN BT MOHD RAZIF tidak akan mengongkong hidup lelaki yang MUHAMAD FAIZ AMINUDDIN lagi. ego aku dah aku buang jauh2 , xperlu aku merayu , xperlu aku bersedih , bernanges lagi. mungkin itu dye nak , aku terima..dimana u nanty dye dapat , pegi lah k . . aku x merayu supaya dekat dengan aku .. terbanglah sepuas-puasnya dan kembalilah hati kamoo masih ada sedikit  ruang untuk aku merasai kasih seorang lelaki. jika ada yang laen , aku xakan paksa menerima aku , mungkin kamoo bukan jodoh aku ,
relakan aku bersendirian meneruskan hidup nie..mmm, bye:)

1 comments:

ashwaniey said...

sbr jew la...laky mmg cm tuh aq pon sbr ngn pkwe aq...owg laky mmg sllu bz..dowg lbeh pntg kwn dri awek cndwi...lw nk satu hbungan 2 kekal ktew kne la sbr k...

Post a Comment