CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AKU ..

aku adalah aku .
aku seorang yang jahat dimata orang..
tapi nak berubah ..
relationship dengan sapa-sapa ..
bukan 0RANG TUA lagi kot ...
aku bukan sapa-sapa dekat dye ..
mungkin..
semua sudah berlalu..
kpada kawan -kawan ku ..
terima kasih sbb dlu ampa kata kami SWEET..
skarang xmcam dlu..
aku nak berkwan dengan sapa-sapa saja ..
salam perkenalan dari budak single..
-NURUL AIN RAZIF-

Friday, April 1, 2011

diriku..


nama aku nurul ain bt mohd razif . aku berusia 16 tahun , tapi bl0m ambek lesen m0tor ..cedeyh3 ..
masih remaja lagi.. tanggungan mak ayah aku lagi . tinggal di perlis , area taman sena indah.
dekat dengan umah My Hubby aku . hobi aku suka maen-maen sampai sekarang xpernah serius , aku
sendiri pun xtaw .ngee~ cita-cita aku dlu nak jadi penguam . sebab apa? sebab aku na tolong org teraniya .
then , bila pikir2 aku xboleh p dalam bidang itu , so , aku ingin jadi PENGURUS HOTEL suatu ary nanti.
insyallah , aku skrng ambek bahagian katering..aku bersekolah kat SMV KANGAR . distu ditawarkan 11 jurusan , so , sesuai dengan keperluan aku  , aku ambeklah kos KATERING . semestinya aku seronok belajar kat situ . banyak da aku pelajari masak . aku dlu jarang sangat na masak-masak. harapkan mak ja.
skunk aku tengah proses belajar na masak masakan barat , timur . ! aku harap aku boleh masak cmna mak aku masak kat kami skunk.hehe.aku ada satu tujuan sebenar , aku na tunjukkn bahawa aku reti masak dekat bakal mertua aku.. tu ja , then aku na bekerja cmna suatu ary nanty faiz pun berkerja.ada kereta sendiri , umah sendiri and macam-macam lagi.ngehh~ xkan semua na harap kat laki ja kan ~aku nie jenis minat warna puteh ngan purple .. opss , satu lagi pink . selepas aku berkahwin dengan faiz ,(bkn kawen kapel sudah) aku jadi minat pink , semua na pink , itu pink ,ini pink ,. kemaruk bercinta kott..hihihi.oklh malas lah na citer panjang-panjang .. aku na tunjukkan sumething kat ampa ..TENGOK2.


aku sudah dimiliki . sudah diambil oleh dye diatas.pada 20.7.2010  kami sudah married dalam istilah kami.
so , jangan dok bagi saya cemburu k. aku xnak2..

daa~

0 comments:

Post a Comment